I've had enough, now I'm so fed up

It's the race that took over, it controls you both
So they say you'd best to go your separate ways,
guess that they don't know ya
 
All I know is I love you too much to walk away
 
 I just can't keep living this way
So starting today, I'm breaking out of this cage
I'm standing up, I'ma face my demons
I'm manning up, I'ma hold my ground
I've had enough, now I'm so fed up
Time to put my life back together right now'
 
Vi börjar från början.... Jag älskar egentligen mitt liv! har världens bästa familj, vänner, finaste hästarna osv osv...
men en sak orkar jag inte med längre!!
Dessa falska påhopp och rykten! Svenska avensjukan! blir arg så jag kokar!!!
 
Det är inget som hänt nyligen.. utan mer små saker som jag bara tuggat i mig, lagrat inom mig.. och tillslut spricker jag! (nackdelen med att "vara stark")
sa till min fina underbara vän tidigare idag.. This Weekend i might break down!
fick det underbara svaret.,... du är välkommen till mig, bara släpp ut det, du har hjälpt mig nu ska jag hjälpa dig!
Tyvärr fick jag beskedet att denna fina människa måste ta tag i ett eget och viktigare problem.. så hon beger sig hem till Kalmar imorn fm! känns ändå okej.. just nu är hon viktigare... om ni visste vrf hon åker skulle ni förstå!
be strong girl! <3
 
men kanske träffar min andra fina pingla imorn! som jag egentligen skulle träffa ikv.. men jobbet ville ha henne på morgonpasset!
Men har jag tur så finns det underbara folk att träffa lite senare ikv! <3 de kan alltid få mig på andra tankar.. behöver verkligen det nu!  Kommer bokstavligen hoppa ur soffan och dra på mig andra kläder om det blir så att vi ses ikv! shit asså.. såhär får jag inte "känna" men just nu behöver jag er!
och på er fundering... ja jag kommer ta de lungt me spriten isf... jag är inte efterbliven, bara upprörd!
 
Känns faktiskt underbart att ha så många att vända sig till <3
sitter i detta nu och pratar med en ganska nyfunnen vän, fina du :)
Skiter fullt i vad andra säger... som jag sagt tidigare.. det är min egna uppfattning som jag räknar!
 
men en sak ber jag er om... låt mig jobba igenom detta på mitt sätt! jag tar kontakt med de som redan vet om de flesta detaljer... så slipper jag förklara mig. men om jag inte hör av mig så är det inte för att jag inte litar på er eller att ni inte vet... just nu vet jag inte vilka jag kommer träffa... eller om jag behöver träffa någon!
 
Det ända jag vet är att må Måndag! den dagen... ojoj så jävla bra den kommer bli!!
Min fina Celie är hemma efter en allt förlång tid i Thiland!!!! <3
det kommer vara hon & jag i konsthusets soffa kl 14:00 på Måndag! It's a Date!! <3
fina du :D have been missing you..... a lot!
 
TTYL XOXO.... Even the strongest people fall down some times!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0