Leva livet, kom så ska vi leva

För hela året har jag väntat på
Juni, juli, augusti
För vindarna är varma då
Sitter och lyssnat på Gyllene tider, medans jag motarbetar min förkylning som är på G...
Red La Vesta i fm.. finfin var hon :) På Onsdag blir det Hoppträning!  jisses hur ska detta gå... inte hopptränat sen i somras! men hästen har ju så jag får väll hålla i manen och försöka hålla mig kvar på hennes rygg ;) hihi!
 
Madenta ska ridas strax... väntar bara på att de ska äta upp sin lunch..!
Imorn blir det morgonpasset för La Vesta måste hinna rida innan skolan.. okej börjar vid lunch, men ska ju hinna duscha, äta och köra dit också ;)
 
Nu ska jag lyssna vidare på alla dessa underbara sommarlåtar! så kanske jag tar mig igenom detta med snö och kyla!
men det kommer gå som en dans,, sen är det mars och alla vanliga rutiner är i full gång!!
och vilken vår jag har framför mig!
2st hästar att tävla, 1st Ponnyekipage att åka på tävling med, Berlin v16, Vänner att umgås med <3, fortsätta min utbildning!
Sen när skolan är slut kickar vi igång sommaren på riktigt med 1v i Paris! med de finaste människorna.
Disenyland och Paris!.. när vi kommer tillbaka till Sverige är det Midsommarafton!
strax där efter blir "fruan" 18år :D
Sen kommer livet rulla på i en väldans fart!
så det är kanske bra att vi tar de lite lungt nu.. så man hinner med sen ;)
 
nu ska Madenta ridas puss på er, hoppas ni har haft en underbar helg.
TTYL XOXO
 
Ain't about how fast I get there
Ain't  about what's waiting on the other side
It's the climb
 
Åh älskar denna bilden... Finaste La Vesta på en hoppträning i kvällsolen!
åh dessa fina sommarkvällar! .... komsi, komsi! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0