Om du aldrig provat hur kan du då vara säker

Tror att det här kan vara början på nått stort
Jag börjar tro att vi kan gå genom eld
 
Tittar på gamla tävlingsvideor från förra året! snacka om att jag är sugen nu!
kom igen.. sluta snöa! jag vill ha vår!
 
båda prinsessorna är i fin form just nu... dock inte klara för ngn start inu.. men inte långt kvar + vrf slipa till de sista på formen när det ändå inte är säsong?!
nej det är styrka, kondis och smidighet som skall byggas upp!
Madenta har fortfarande en del att jobba upp efter skadan... och jag och La Vesta lär oss komunicera på bästa sätt...
hade det varit säsong hade v kunnat ut och starta lite "mindre" klasser.. då snackar vi max LA för Madenta och typ 90cm för La Vesta... men nix.. tävlingarna idag är piss dyra.. och jag vet vad vi kan så vi suger på den karamellen tills vi är redo för MSV:C respektive 1,10m igen!
och som jag sagt innan finns inga tävlingar i närheten än......
 
men längta får man ju!!
mina fina! <3
 
''
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0