We might find a place in this world someday

I gotta say what's on my mind
Something about us
Doesn't seem right these days
Life keeps getting in the way
Whenever we try, somehow the plan
Is always rearranged
It's so hard to say
But I've gotta do what's best for me
You'll be okay
 
We might find a place in this world someday
But at least for now, I gotta go my own away
 
2013... och som ni vet är det dags för förändring! tänker inte tönta runder och låta bli och leva..
man är bara ung en gång! så dags att göra vad jag vill och för att jag vill! (nej jag begär inte att ni ska förstå.. jag vet vad jag pratar om iaf och detta är ju min blogg!)
 
Åkte till stan vid 2 och träffade en vän, åkte vidare till hennes vän.. oehört trevligt typ.. precis som hon hade beskrivt :) men jag åkte därifrån runt 7.. jag skulle ju inte festa eller liknande.. och nu är jag så sjukt glad för min väns skull...  kan kort säga att det som jag såg i bådas ögon är nu bekräftat från båda håll! :) underbart!
du förtjänar de bästa vännen... håller tummarna för er 2 :)
 
tycker det är så fint med kärlek, sån är livslång... inte sånnt tonårs tjafs som inte varara från en vecka till en annan.. usch sånnt trams de hatar jag!!!!!! nej då är jag utan!
vem vet en vacker dag kommer kanske den där kärleken till fröken Wahlström också ^^
Det gäller väll bara att egentligen släppa in folk innanför skinnet :P
men det tar vi en annan dag.. ingen brådska :P
 
Nu ska jag tragga vidare med mina fina vänner på FB.. imorn är det Söndag! sen drar en ny vecka igång :)
puss på er! <3 var rädda om varann och lev i nuet!
 
All my life I've been good but now
I'm thinking, what the hell?
All I want is to mess around
And I don't really care about If you love me, if you hate me
Större delar av livet har jag försökt "passa in" och vart fan har jag hamnat.. i ett mindre helvete med ryckten som jag egentligen skulle vilja kalla avensjuka!  sug på den ett tag till...
2013 ska innebära förändring! det är bara jag som kan påverka det! TTYL XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0