It all makes sense to me

Om du älskar något släpp det fritt,
kommer det tillbaka är det ditt....
Jag förstår bokstavligen vad det betyder nu!
 
I slutet på sommaren fick jag hastigt säga hejdå till en mycket speciell häst som tagit mitt hjärta med storm.. kan erkänna att jag nästan fällde en tår eller två.
kunde på olika sätt följa henne, vilket känndes bra då se sas att hon bara skulle vara borta ngn vecka...
men tiden gick och jag kopplade bort henne och gick vidare...
och för snart 1mån sen fick jag reda på att hon skulle komma hem igen av olika anledningar.
   Jag och Ilona åkte och hämtade henne.. redan samma kväll var jag upp på hennes rygg! kunde inte hålla mig.
och nu i 1månads tid har vi jobbat tillsammans och har undertiden kommit på hur mycket jag egentligen har saknat henne!
Det är inte många som gillar henne.. men jag stormtrivs med henne!
denna gången skall hon inte ridas inför försäljning utan Ilona har bestämt sig för att behålla henne vilket innebär att jag får behålla henne! :) så hon är så gott som "min"
 
Kalla mig känslig men när den hästen lägger huvudet i min famn och blundar när jag ska tränsa.. då ryser jag!
en så speciell häst kan man inte bara låta rinna mellan fingrarna... en sånn häst kommer gå genom eld och vatten för en! så hon får helt enkelt stanna!!
 
You're perfect to me
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0