all that really matters are the steps you take

Don't be afraid to make a move
It won't hurt you
Just do what you were born to do
And everything works out right
 
Söndag idag och min helg fortsätter att vara awesome :D
 
Fredagen spenderades i stan, Österäng med Jonte och hans ursköna polare!! riktigt härligt gäng och man blir accepterad och "en i gänget" direkt :) hur skönt som helst!! massor av guldstjärnor till er!!
efter lite förfestande så åka vi till Bånken... där stannade jag till 20 i 2 då gick min buss hem.
då hade jag hunnit träffa Laban och Oliver!
helt sjukt... satt och tänkte -"shit jag skulle behöva prata med Laban.. ajaj vi tar de en annan gång när vi ses"
vips så står han i folkmassan mitt framför mina ögon.... haha! vad fan är oddsen?!
jag fick ett sådär rakt och ärligt svar på min fråga som bara Laban kan ge!!
då känner man verkligen vilken vänskap man har byggt upp! tack vännen :)
 
Lördag: jag och Mamma körde till Rinkaby, hämtade Maja och Blend sen styrde vi mot Ölands djurpark!!
blev en härligdag med massor av skratt,,,, och jag blev som ett barn igen :P love it!!
 
Idag ska jag snart rida mina hästar, sen i eftermiddag blir det stan och Grillkväll med underbara människor som jag har saknat något enormt!! :D
 
Haha älskar denna bilden... skulle ta en "spegelbild" men blev lite "fel" så Majas öga syns där mina Kameralins borde varit :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0