I turn to you. Like a flower leaning toward the sun

Where would I be?  What would I do?
If you'd never helped me through.
 
Första riktiga jobbnatten är avklarad! snabbt gick det, men Fredagar brukar vara "lättjobbade" inte så mkt prover som skall flyttas. men jag spenderade iaf min Fredagsnatt på vägarna mellan Horna och Lidköping!
Mix Megapol hjälpte mig att hålla tempot ;) "förfest" & "mix megaparty" spelades på hög volym!
och även om mina vänner troligen festade för fullt när jag kom till Lidköping runt 22 så var jag inte ett dugg sugen!
Är Wahlström mättad på festandet?!
nej!! men en paus sitter nog ganska fint! Alkoholen finns i kylen och sällskapet går alltid att hitta.. men jag är lixom inte sugen :P haha!
Ikväll sticker jag till stan.. sista kvällen på "K-dagarna" jag ställer bilen i Åhus och hoppar på Bussen... alltså kommer jag vara nykter ikväll också! :P
 
Innan idag har jag ridit mina fina hästar! Madenta levererar som satan just nu! det är också en anledning till att jag lämnat festandet för en stund.. kroppen orkar inte ge henne 110% om man har festat till 3-4 på natten!
men hon förtjänar varje ledig sekund!!
La vesta.. ja hon är lika fin hon.. men med handen på hjärtat känner jag att "det är dags att tänka på refrängen" nya spekulanter på onsdag.. de andra har fortf inte hört av sig.. men jag hoppas att någon vill ha henne och det är ganska snart! för jag vet inte vad jag ska göra med henne.. har inte tid längre!
 
nej nu ska jag ge hästarna lite mat.. sen är det snart dags att bege sig till stan!
BTW... Ett otroligt stort Grattis till bästa My som kom in på sitt förstaval till högskolan! Skövde förbered er på världens bästa My!!!
 
Kan inte någon bara köpa denna underbara häst!
hade jag haft alla pengar och all tid i världen hade hon varit min för längesedan!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0