It's our party we can do what we want

Remember only God can judge ya
Forget the haters 'cause somebody loves ya
 
Snart dags att köra till Lidköping för sista gången denna veckan.. min arbetsgivare ringde häromdagen och sa att jag kunde vara ledig på Fredag!! lite extra glad blir man ju ;)
även om jag gärna kör!! men fixar de någon annan som kör så kan jag inte göra mycket mer än att tacka för en tidig helg!! så inatt när jag slutar vid 03:30 så är det HELG!!!! och fy satan va bra den kommer bli då!! :D taggad till 1000!
 
Imorgon åker jag till stan och umgås med Jonte och hans polare.. ska bli spännande att träffa lite nytt folk ;)
man kan aldrig få för många vänner!!!
På lördag kör jag och mamma till Ölandsdjurpark hämtar Casper och Maja på vägen! Lillbrossan åker till Legoland så tyvärr kunde han inte följa med, men vi tar de en annan gång :)
på Söndag åker jag till stan och träffar mina saknade vänner från konstskolan!! och några till! jisses vad jag har saknat er :O
 
gårdagens körning gick kalas... hade sällskap av Jonte, lite sådär impulsivt en kvart innan jag lämnade Horna... -"får jag åka med?!" Amen självklart!! alltid trevligt att ha någon att prata med, 10timmar kan ju bli lite ensamt ibland ;)
 
men nu ska jag chilla vidare och sen är det dags att åka till jobbet och sen köra till Lidköping!
låt oss hoppas att allt flyter på som det ska!!
 
Ännu oklart om hur många som kommer på Söndag... men dessa coola brudar kommer jag träffa iaf :D
bilden är från skolavslutningen, en dag med fint väder, mycket skratt men även en och annan tår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0