My Lonely Days Are Gone

Beat me, bash me
You can never trash me
Hit me, kick me
You can never get me
 
Fredag! Jag slutade något senare än planerat... pga kantklippning av gräset längs E4an i Ljungby.. både på ditvägen och hemvägen... sen väntade jag på Norrköpingsbilen i 2timmar... men de dök aldrig upp :O men efter 22:00 har jag ingen skyldighet att vänta längre, så jag rullade mot Lidköping.
 
Idag har jag tagit dagen med ro! ridit min fina häst, kört runt i stan... nya stigläder till hoppsadeln behövdes, hade ju varit tragiskt om de gick av när man red haha!
Madenta gick väldigt bra.. red henne mest lång och låg, imorgon ska hon nog kortas ihop lite.. jobba ordentligt med bakbenen
La vesta ska också få jobba ordentligt!!
Ponnyn skall få en ordentlig make over, från Gotlandsruss till tävlingsponny! haha! vi kallar det arbetsskada! som fd hästskötare till Ulla Håkanson och även egna år ute på tävlingsbanorna så vet man vad som är snyggt och inte!!
tidigare hade han långa hårstrån på benen.. han som har så fina smala ben skall ju inte de förstöras med långa strån som fladdrar i vinden... han har ju faktiskt inga benskydd i dressyr!! (eller någonsin) sen är de dessa jävla tussar som sticker ut ur öronen!! jag blir galen (dock upptäckte jag att Madenta har fått likadana :O) det är verkligen de fulaste jag vet! inte ens Hoppsan får ha de tussarna!! sen är de kronränder och skägg som skall trimmas... tro mig jag kan hålla på i timmar!!!!
men fy fan va fin han blir sen!!! :D
 
Lille plutten!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0