We found the strength to make it better

Where we all and all belong together
It's a part of the game that goes on forever
 
Igår var det minsann Fredag!
Jobbcoachen på Miroi gick fort!.. lämnade stället vid lunch! härligt :) de tyckte att vi kunde åka hem :)
tyvärr inget brev från AF... så nu får jag väll vänta till Måndag.
 
Igår började "Kristianstaddagarna" jag får se om jag orkar åka in någon dag.. perfekt tillfälle att träffa lite treligt folk ;) man springer alltid på någon man känner :) lilla K-stad!
 
Red mina fina hästar igår.. La vesta går finfint! och jag väntar på svar från spekulanter! ja ni vet ju vilket svar jag vill ha ^^
Madenta gick så in i helvetes bra!! igår löd min FB status.. "Den där unghästen jag köpte för 4 årsen som "promenadhäst" från Önnestadsgymnasiet, just den hästen har nu övertygat mig om att MSV:B kommer att vara ett rimligt mål!!"
 
 
Precis så känner jag!! helt galet hur fin hon har blivit på dessa år!! och vi är lixom inte klara! haha!
vi jobbar med galoppen så vi kan börja med bytena!! sen kommer MSV:B debuten som ett brev på posten.. även om jag inte kommer förvänta mig några grymma % så ändå att få starta lixom!
kvald är hon iaf! så det är bara att kämpa på så kommer det också :P
 
Because what I feel won't change until
the day I die
 
 
Idag vet jag inte riktigt hur dagen ser ut!... lite sugen på en tripp till stan, men vi får se ;)
hästarna ska ridas.. Madenta rider jag nu innan lunch.
 
sitter just nu och lyssnar på.. ja kan ni gissa, gullet var med på "allsång på gränsen" igår och "Sommarkrysset" ikväll :P... Robin Stjernberg! såklart! haha nya skivan är grym! kanske just därför den sålde guld redan första dagen!
 
vet inte vad det är... men han ngt som många andra inte har! Molly måste vara lycklig hon #LättAvensjuk
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0