You've been hit by A smooth criminal

This life don't last forever
So tell me what we're waiting for
 
It Don't Matter If You're
Black Or White
 
Tordag mina damer och herrar, pumpar Michael Jackon på Spotify för hela slanten!! KING!!
det har ju redan gått 4år sedan han lämnade oss! :O minns det som de var igår.. världen stannade för ett dygn! massmedia gick helt bananas!! den 25 juni 2009 förlorade världen en legend!!!
 
Gårdagens jobb gick galant... Jonte höll mig sällskap, det tackar jag för :)
vi var dock lite tidiga till Jönköping så blev end del väntande då vi skall få leveranser från Uddevalla och Norrköpings bilarna.. men allt flöt på och vid 11 var vi i Lidköping!
 
Idag har Maja varit här och ridit bojsen! så duktiga de har blivit :)
Jag har även fått red på att jag "slipper" jobba på Fredag... även om jag hade gärna gjort det, men jag tror det hänger ihop lite med att nattjobben inte gärna skall vara 50timmar! efter i natt är jag ju klar med mina 40timmar.. så när jag lämnar KGT i natt kl 03:30 så håller jag helg!!! ända fram till Måndag kl 16:30!! haha hallå glidarjobb :P
 
If You Wanna Make The
World A Better Place
Take A Look At Yourself And
Then Make The Change
 
och med det citatet från Michael Jackson så loggar jag nu ut från datorn och om 2 timmar kör jag mot jobbet! puss på er och va rädda om varann <3
 
Rest in Peace!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0