Can’t you see it’s we who own the night

It’s our party we can do what we want
 
Sveriges nationaldag! hoppas ni har firat denna dag!
Jag har spenderat någon timme på stranden... Ja justde Stranden! och Åhus av alla ställen!
men jag gjorde det med trevligt folk från skolan!
 
sen var det hem.. mamma skulle iväg på konsert i Danmark!
men hon blev hämtad så jag slapp köra ;)... så jag red La vesta istället! fina hästen.. som BTW ska visas för spekulant på Söndag! hoppas hoppas! hon förtjänar verkligen någon som vill satsa 110% på henne!
det plågar mig varje gång jag inte hinner lägga så mycket tid som jag vill på henne... men jag måste tänka på mitt eget!
 
Madenta fick vila idag.. men imorn blir det Kandaret på och kolla så allt fungerar! Tävling lördag och söndag!! :D
MSV:C1 på Lördag och LA:3 på Söndag!!
 
Imorgon ska jag ge mig ut på stan och lämna mitt CV lite här och var! jag är ju arbetslös!!!!
ett jobb nu och mitt liv är perfekt! ^^ man måste ju ha pengar om man vill leva livet och kunna spendera dem på det man vill... mina hästar är ju inte gratis :O och jag lever hellre på vatten och nudlar än säljer dem!! så ska skaffas!
 
Årets strand premiär... känner på mig att det kanske sker fler ggr!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0