Feels like I'm in a dream

'Cause I, I'm in love with this feelin' now, 
Hope that this will last a while
We should make it last a while
 
Måndag.. Arbetsförmedlingen vi 12... de hade väll inget super vettigt att säga, men en jobbcoach ska jag iaf träffa. med början på Torsdag.. sen får vi se vad som händer ;)
sen blev det en runda i stan.. nya solglasögon! och sen hämtade jag ut en ny mobil! egentligen 3dagar för tidigt med Telenor är ju så snälla  ^^
Iphone 5.. men det var ganska självklart! min gamla har pajat helt!! lås/avstängnings knappen är helt sönder... så just nu väntar jag lixom på att batteriet ska ladda ur så den kan slockna och aldrig mer vakna..!
den har kämpat på bra i 1½år.. och låsknappen har inte mått så bra sen Valborg ;).. och i helgen pajade den helt!!
 
i em har jag ridit Bouncer.. så fin han var!!
passade även på att kolla lite på Camilla & Evas nyfödda föl som kom inatt... så söt!!! Älskar verkligen föl.. ingen sommar utan dem! och vi har 3st här i härnestad!!... så sjukt söta ;) kanske tar med mig Kameran en dag och låter er se lite av försommaren i Härnestad!!... massor med fint här på landet ska ni veta ^^
Nu blev jag fett sugen på att fota!!! ;)
 
Moa har varit här och ridit Bojsen.. blev en sväng på fältet.. låta honom galoppera på ordentligt ^^
Sen red jag Madenta.. har fixat en padd till sadeln, hoppas det hjälper! :)
 
Lavesta fick vila... det förtjänar hon efter helgen! :) tyvärr blev det inget köp :( så vi får hoppas på att ngn annan fattar tycke för henne!
 
Min snygging i September förra året...!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0