I got my angel now

We made it through storms, made it through pain
It's been a long way and now I'm here
 
I won't ever give up
of something that's so strong
 
Bra fredag!
- lämnat CV på lite olika ställen i stan.. vi får väll se, när sommarjobbarna slutar så kanske det börjar hända saker?!
- Träffade Madde på Maxi idag! :) hon åker ju till Öland vilken dag som helst.. men förhoppningsvis kommer hon tillbaka och går konst till hösten :) Såg även allas våran Taxi Chaffis Göran! tyvärr hade vi båda lite bråttom, men lite glada vinkningar har ju aldrig skadat ^^ haha! man blir så glad bara av att se honom.. kanske beror på alla galna minnen som man har där han har varit vår skjuts hem! :P
- Madenta gick så fint innan idag! :) känns bra inför helgen! MSV:C1 imorgon!!
- Pappa har kollat bilen jag är intresserad av och det känns inte omöjligt att fixa,... men nja! spekulanterna på Lastbilen är ju högst oseriösa.. hatar sånt!! men jag har gott om tid, ingen bli innan Paris ändå ;)
men jag vet iaf vaf jag vill ha för typ av bil.. sen jag ju lovat Robin att han ska få roa sig med att leta.. så åter igen inget innan Paris ;)
- Lavesta gick fint på dressyrträningen! skötte sig bra med lastning osv :) duktiga häst!
 
Nu sitter jag här.. lyssnar på musik som vanligt ^^ It's my drug
Fick ett SMS av Laban innan... Super hon ikv?!.. tyvärr fick det bli ett nej, men jag tackar för inbjudan och hoppas på att vi kan ta igen det ^^ haha! gulle ;)
 
ne nu ska jag chilla vidare.. slå en koll på programmet inför imorgon 09:45 hälsar jag på domaren!!
puss på er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0