I’m feeling great I’m feeling awesome and I can’t wait

We used to say that we were
Brother and sister
We used to think othing was ever better
 
låtcitatet är från favoritfilmen.. LOL! omg måste se den igen sjukt längesen sist! :P
 
Tanken slog mig i Fredagskväll.. när Siri frågade folket på "festen" om hur de kände mig och vem i gänget som känt mig längst osv! Svaret blev ju såklart Laban.. eftersom Robin inte var med, annars så hade 15år varit den längsta vänskapen lixom haha! men jag har känt Laban i ca 2år elr ja vi kom på att första gången vi träffades sådär "på riktigt" var syrrans 18års fest och hon är ju som jag 21 iår :P
 
Siri frågade såklart som följdfråga om det var vi som var "kusiner"... Labans svar... -"Nej vi är syskon!" haha gulle
^^ alla som umgås med oss vet (eller får veta) att vi är väldigt tajta och vi litar på varann till 100% så vi ser varann som syskon, vi har just den där vänskapen som man inte pajar! vänner för livet!
vi vet var gränserna går och jag kan förstå att folk utifrån kan lyfta på ögonbrynen när vi kommer vi 3.. Jag, Robin och Laban! hur ofta ser du vår vänskap lixom... sen har vi ju det klassiska (en kille och en tjej kan inte vara bästa vänner!) då svarar jag med IN YOUR FACE att vi kan!
 
ne nu ska jag dra på andra kläder och snart åka in till stan för att träffa en kompis.
Imorn blir det lite ärenden i stan innan skolan.. och på kvällen blir det kvalitétstid med klassen i tivoliparken :D
 
puss på er så hörs vi :D
Live, Laugh, Love
 
Jag och Siri i Fredags :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0