I'm so excited, and I just can't hide it

 Sweet memories will last a long, long time
We'll have a good time baby, don't  you worry
 
Väskan är snart helt packad...
Fanny och Vicky har provat mina hästar och de gick kalas! så jag kan absolut vara helt lugn hela veckan och jag vet att mina hästar är i trygga händer.
Katarina sköter fodringarna och håller lite koll på ponnyerna på betet!
Grannen sköter hund och katter...
så imorgon kan vi åka helt lugna med vetskapen om att djuren har det så bra de kan!
 
runt 8 kör vi till Rinkaby och sen börjar semestern!! Whoop whoop!
här kommer det att vara tyst.. men jag gissar att det kommer en stor uppdatering på Söndag!
 
nu ska jag fortsätta kolla på Wallander, sen blir det duschen under nyheterna och sen ser jag slutet på Wallander och sen kallar sängen!
puss på er! <3 ta hand om det så ska jag ha det grymt i Paris!!
och en sak till... GLAD MIDSOMMAR!!!
 
Djuren fattar ju direkt när väskan åker fram att det är något på G, så vi passade på att mysa lite extra innan idag
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg!
Jag har en fråga om ridning på min blogg som du gärna svara på :)
Ha en bra dag :)

2013-06-18 @ 11:41:45
URL: http://www.amandaswardrobe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0