Not really sure how to feel about it

It's not just something you take, it's given
 
Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano
 
Onsdag mina vänner! vi snackar nu 5dagar!! Whoop, Whoop! så jävla taggad!
 
Igår var jag och mamma i stan, lite nytt fick följa med hem, men jag kan säga att många gånger provade jag saker var nöjd... men lixom inte sugen på och shoppa :O Wtf!! så jag hängde tillbaka typ allt känns det som, vilket jag är nöjd med!
men bikini blev inhandlad, ett par shorts och en tröja.. precis lagom lixom ^^
 
idag har jag ridit La vesta på förmiddagen.. massor av galoppträning! fina hästen :)
Vi har släppt ponnyerna på bete.. se går nu tsm med Topsy och Nisse!
 
Sen körde jag till Älleköpinge för att rida Bouncer.. med det ville inte han... så efter 30 min "jagande" av ponny så gav jag faktiskt upp... där hade han sprungit runt i både trav och galopp i backarna i mins 20min.. och när han och några andra hästar sprang några 100m iväg så tackade jag för mig och lät honom vinna denna match! haha!
Eva & Camilla förstod mitt val... I denna värmen lixom ;)
 
nu ikv har jag suttit en stund hos mina fina ponnyer...! Sommar,Sol och livet på landet! <3 trivs som fisken i vattnet!
 
Imorgon blir det att rida hästarna på förmiddagen.. och kl 2 är jag i stan.. möte med jobbcoach, sen ska jag ev hämta Maja så hon kan rida Bojsen!!
Sen innan vi vet ordet av har vi FREDAG!! och Helg! Whoop, whoop.. får se hur helgen blir... men satan i gatan vilken vecka vi har framför oss!
 
 
Chillade i solen med min bebis...! <3... hon må vara liten men hon har helt klart en av de största platserna i mitt hjärta! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0