The more that I look around, the more I realize

What makes you so beautiful, is you don't know how beautiful you are to me
You're not trying to be perfect, Nobody's perfect,
 
Sitter och nördar på Spotify... det tackar vi Jonte för :P så snäll och fixar det till mig :)
Han är en av dem som åker långt iväg nu efter skolan, Uppsala it is! men kommer ju tillbaka i höst, så vi lär väll ses
 
Nu ska jag egentligen inte sitta här mer, mina CV är utskrivna och jag ska styra bilen mot staden för att göra ett försök till att hitta jobb :)
Sen blir det att Rida Madenta och fixa boxarna.. hästarna bor inne i helgen!
Tävling imorn och på Söndag
Tror att La vesta ska gå på träningen ikv?! har inte bestämt än.. men vill iaf inte att Madenta ska göra det då det blir tävling hela helgen.
 
på söndag blir det ju visning på La vesta.. så får väll hoppa henne lite imorgon :) stämma av så allt funkar ;)
 
haha! puss på er så hörs vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0