You see the flashes of, the choice you made

Was gonna tell you, what you meanin' to me
But I can't find a word  strong enough
 
Pigg som en lärka är jag denna Fredag!
idag börjar alla förberedelser.. ihelgen kommer Fanny och provar hästarna.. eller ja La vesta, Madenta känner hon ju sen innan, men känns bra för oss båda om hon prova La vesta innan jag åker ;) men jag vet att det kommer gå super!!
Idag ska jag Rida La vesta.. blir nog ett pass på banan.. hoppa lite kanske?!
Madenta ska gå på terminens sista träning!.. sen är det Sommaruppehåll, men jag har ju sånn lyx att jag har Katarina typ 5min bort.. så skulle det vara något så vet jag att jag bara behöver lyfta luren och ställa frågan.. så brukar det lösa sig ^^
 
Igår var Maja här och red Bojsen.. bra gick det som vanligt ;).. den lille pluttponnyn går ju på bete nu, men det verkar inte påverka honom speciellt! får se vad Moa säger efter nästa vecka.. Hon får rida hur mkt hon vill nästa vecka... det är lixom ingen annan hemma ;)
Sen körde vi och lämnade Maja... blev även en del planering inför resan..
träffade även Mia "grannen"... blev ju såklart en del prat med henne också :) hon är helt klart för go ;)
glömmer Aldrig hennes "predikan" för mig...hon var först med att säga vad typ alla tänkte just då!
you go girl!... och som jag sa -"Det blev så bra som det var menat att det skulle bli"
 
men nu ska jag ut och rida La vesta... puss på er så hörs vi!
 
awe... en vecka utan detta ansikte!! :O abstinens!!! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0