Ahou what a feeling!!

No doubt about it
 
I wanna smash your fears
And get drunken off your tears
Don't you share your smile with anyone else but me
I wanna touch your heart
 
What makes you so beautiful, is you don't know how beautiful you are to me
You're not trying to be perfect
 
Här sitter man å mår bra såhär dagen efter :)
Var på Bånken med Hanna igår! Crazy night! and fucking awsome!
behöver egentligen inte säga mer... det ända som eventuellt hade gjort kvällen bättre hade varit om Celie hade kunnat följa med... men Jobbet kallade på henne. Cash is king!!!
Sen kunde inte mina favoritpojkar heller komma... de var på annat håll, men ev att vi ses ikväll... om jag orkar ;)
ska ju stå på Tävling imorn ;) We'll see!
 
Puss å kram nu ska jag snart slänga i mig lite lunch och börja planera för morgondagen!
ikväll ska ponnyn knoppas :) Träningen igår gick toppen.. Moa är Grym!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0