Everybody dreams of having what we do...

I've kept it close, Always hoping....
 
Fredag.. Internationella kvinnodagen och allt vad det nu heter..
Men grym har den varit i vilket fall... även om jag tidigare idag vill kasta ut symaskinen genom rutan!
höll på att sy fast ärmen på min blivande jacka.. då helt plötsligt fick den sprat och slutar fungera... stygnen blir inte ordentliga och allt bara cpar sig haha!
men det får vara nu fram till Måndag...då får vår lärare ta en titt på skiten ;)
 
Efter skolan körde jag mot Villaskolan och hämtade lillbrossan.. oj vilka minnen som ploppade upp i huvudet när man såg skolan igen... sjukt sista man var där va typ när man gick i 6an ^^
och där spenderade man sina första skolår...
Drog hem till pappa och hjälpte brossan med musiken till mobilen...
fick även träffa min nya lillasyster :) En sjukt glad och pigg tjej på 2,5år... deras fosterbarn så inga biologiska band.. men hon tillhör ändå familjen!
 
Nu ikv har jag tränat precis som vanligt en Fredagkväll... Madenta gick fin fint..
Lille bojsen fick också följa med.. Moa red honom som vanligt riktigt bra.. :)
 
Nu ska jag chilla vidare och njuta av denna underbara dag! :D
Kvalitéts tid med brossan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0