I'm not your robot, i'm just me

Stop trying to live my life for me!!
 
Kvällens FB status fick heta:
Skaffa dig ett eget liv så slipper DU bli besviken när JAG inte gör som DU vill!!!
 
 
Så sjukt trött på dina spydiga kommentarer om hur jag väljer att leva MITT liv!... det ska du rent utsagt ge f*n i!
Men jag tackar bara och tycker mest synd om dig... för det är bara bevis på att mitt liv är så in i helvetes mycket roligare än ditt....!
My life, My choises, My mistakes.. but My fun!!!!
Att folk inte kan låta andra sköta sitt ibland... förstår inte hur man orkar!
Gnäll inte på mig om jag inte gör som du vill... blir det fel så är det jag som lär mig... finns alltid en anledning till att jag reagerar eller gör på mitt sätt... och kom ihåg att när det händer ngt bra i mitt liv eller liknande så är det ändå aldrig dig jag kommer ringa först! Den chansen har du sabbat för länge sen och du gör ju inte dte lättare för dig heller.... Tragiskt!
 
Nu var det slut gnällt!
 
Måndagen har varit bra... skolan gick kvickt! :D
Nu ikv har Moa ridit Bojsen.. så duktiga de är.. Dressyrträning på Fredag!!
Sen red jag min fina Madenta.. oj va pigg hon var då.. va har slagit i henne lixom ;) puss på henne!
 
Nu har verkligen mitt 2013 börjat...!
Bästa helgen med mina närmsta vänner fick inleda allt!
Min årsdebut är anmäld.. Hässleholm 16 Mars!! MSV:C1
Bojsens debut är anmäld... Skepparslöv den 24 Mars!! LB:1 (omg undra vem som kommer vara mest nervös?!)
 
Så sjukt taggad till att få dra på de vita byxorna, knäppa kavajen, rida fram min prinsessa... och höra hur domaren ropar... Evelina Wahlström & Madenta... Välkommen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0