Rock your body...

I can pretend that I don't see you
I can pretend I don't wanna hold you
When you're around
I can say that nothing was right
But we know if I looked in your eyes,
I'd break down
 
I'll tell you all my secrets
All the ones I've kept inside
 
 
Onsdag! Solen sken så fint hela dagen! mina älskade pilotbrillor åkte fram! Underbara känsla!
Skinnjackan fick även åka av... blir så glad i hela själen :D
 
Skolan gick smidigt... lite redovisningar på arbeten vi jobbat med.. sen blev det en genomgång av Photoshop.. ska börja på ett stort arbete nu! hur ska detta gå?!
Hitta en bild som är målad innan 1700-talet, klipp ut "huvudpersonen" ersätt den med dig själv i samma pose.. antigen ska du vara så lik som möjligt.. med kläder frisyr osv.. eller en ordentlig kontrast! ändra kravet.. ni ska bära minst 1 egensytt pladd!
och jag kan ju berätta att det finns en del naket på alla dessa målningar.... Men jag kom på en lösning.... My ska hjälpa mig med fotograferingen, sen blir det att börja klippa och klistra med hjälp av Photoshop! Wish me luck! ;)
 
Så hitta en bra bild som finns i bra upplösning, inte för rörig bakgrund, en pose som går att genomföra...
Asså.. Konstens förkärlek till nakenmodeller! Kalla mig pryd.. men jag känner inte för att slänga av mig alla kläder bara sådär... det överlåter jag till krokimodellerna ;)
 
Efter skolan blev det Gittes... En baseboll jacka ska sys.. så tyg var ett måste!
sen har jag ridit La Vesta som gick som en dans! allt detta slit i vinter har verkligen fallit på plats! fina häst!
håller sig vädret på plusgrader så ska hon faktiskt får hoppa i helgen!! men då kan ju inte banan frysa.. så Plusgrader vill vi ha!!
 
imorn blir det skolan.. börja med jackan och sen mot staden och möta upp "ex fruan" hon ska hålla mig sällskap när jag springer runt i stan och delar ut CV... jobb ska hittas! Cash is king!!
tyvärr kommer inte Maja imorn hon är sjuk... så krya på dig gumman! blir att trimma mina fina ist! kanske en PW runda!!
 
Fredag kommer äga fett! som alltid.. först skolan, sen hämtar jag lillbrossan på sin skola och kör hem till pappa.. hjälper honom med musik till mobilen osv..
sen blir det Dressyrträning med Madenta, Bojsen får också följa med :)
 
Nej nu jäklar ska jag hoppa in i duschen! puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0