Tell the world I’m here...

There is a place for everyone And here is where I belong

Ja men lite den attityden hade min ponny idag! jäkla mallgroda! men det får han vara för satan vad duktiga han är!
Men vi får inte glömma Moa.. denna duktiga lilla tjej som verkligen har framtiden för sig! Hon har exakt rätt inställning till det här med hästarna... det ska vara skoj! Perfekt.. speciellt när det gäller unghästar.. de får inte göra som det vill men man ska inte tvinga dem genom att slå eller likanande.. och det är inte världens undergång om det inte funkar direkt!

Dagens debut var helt klart godkänd.. även om det blev ngn liten miss i galoppdelarna.. men det är ju hans svagaste sida så helt okej. vi jobbar på det :)

Känns verkligen bra att ha Moa på Bojsens rygg... kan erkänna att jag har haft ett öga på denna tjej ända sen hon var med på ridlägret 2010 när jag praktiserade på Älleköpinge.. hade aldrig sett ngn så positiv och glad unge som verkligen kämpade... vet att jag sa i början av veckan -"tänk på att trampa ner hälarna då får du bättre balans och blir starkare i sisten" och jag kan lova hälarna var nere resten av tiden.. och än idag! :P Det är just den attityden och känslan man vill att alla ska ha.. även jag :)

nu tänkte jag bjuda på ngn bild från dagen! se och njut! film kommer :P

 

OMG förstår ni hur bra dett kommer bli! Så länge Moa vill så kommer jag alltid stå där med Bojsen, Jag tror på honom, Jag tror på henne... och ännumer på dem tillsammans!

 
Tror minsann att ponnyn trivs med uppmärksamheten! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0