We're not gonna sit in silence

You're the voice, try and understand it
Make it noise and make it clear
We're not gonna sit in silence
We're not gonna live with fear
 
Mår faktiskt väldigt bra idag! En häst är riden, boxarna mockade och snart ska nästa häst ridas!
 
Gårdagen var precis sådär bra som man vill att den ska vara :)
Åkte med Hanna till Bånken blev lite go dricka, trevligt sällskap och massa dans!! en helt vanligt natt på Bånken...
Runt 2 ringde min fina vän Robin... Han och Laban hade varit på 25års fest.. men var nu utanför O'learys... Jag och Hanna gick såklart dit... träffade lite fler folk.. och det spelades bra musik så tackvare promillehalten och de trevliga sällskapet så blev det såklart allsång!! Det spelades de där klassikerna... Karma Chameleon, You're the voice, Total eclipse of the heart.... osv!
 
Känslan när alla sitter och pratar lungt och stilla vid bordet och plötsligt ser man en av sina bästa vänner i ögonen och båda brister samtidigt ut.. -"Don't stop believin'!!" i takt med kvällens artist framme på scenen!... Haha... just de där kan man bara förstå om man har ju den där vännen som kommer finnas där... Forever and almost always!!! Det gick snabbt och nu finns det inget i världen som skulle få mig att på något sätt riskera att förstöra den vänskapen!
 
Haha... nu ska jag minsann behålla detta leendet på läpparna i evigheternas evigheter.. Living my own dream!! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0