You reflect me, I love that about you!

"Some things happened in this past year that affected me in a certain way in a moment
 
It's extremely important
It’s an incredibly thing and it should be valued when you appreciate someone and care for someone and there is history. But as you move on in your life, and move into maturity, you have to take the experience with you as memories and not your reality"
 
Lördag, 1 vecka kvar....! Tävlingsmänniskan i mig håller på att spricka av längtan!
tror inte ni förstår hur mycket jag har längtat! få stå där sent på kvällen efter Dressyrträningen och knoppa hästen, för att sedan putsa alla saker och morgonen där efter få dra på sig de vita ridbyxorna, gå ut i stallet och fixa.. för att sedan lasta hästen och åka iväg! komma in i sin bubbla, rida fram, tänka igenom programmet och vänta på att domaren kallar in oss på banan! och sedan under ca 5 min göra det som ja älskar allra mest!!
få visa upp min fina hästa för domaren och åskådarna på plats och framför allt ha så in i helvetes kul! :D
 
nedräkningen har börjat :)
 
Imorn är det Söndag... händer inte så mkt på förmiddagen, men runt 14 kommer 2st tjejer hit och ska styla mig för att sedan fotta inför deras projekt arbete.. Madenta ska självklart vara med :) ska bli spännande.. inga ridbilder här inte men Madenta ska vara med ändå :) hoppas på bra väder!!
Sen styr jag bilen till Önnestad och My!!! hon ska hjälpa mig att ta bilden till mitt konstarbete... sen blir det hem och chilla ;)
 
Måndag och en ny vecka :D
 
Nu Melodifestivalen... Heja Robin Stjernberg!
Helt klart en grabb i min smak! Självsäker utan att bli "dryg" och kaxig... ödmjuk och bryr sig om sina fans.. och en gigantiskt plus för utseendet!... Även om jag alltid sett bruna ögon som ett plus så får jag nog ändra lite på det... blått E fint må jag säga ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0