Believe in the gift of a friend

 
Don't over-think, just let it go
we'll be doing what we do
 
VALBORG!!! så sjukt bra blev det :D
Började med inflyttningsfest hos Celie... jag och några trevliga människor hade väldigt trevligt i hennes finfina men lilla lägenhet :)
vid 1 var vi inne i stan några skulle till bussen och åka hem... jag bara.. fuck no! har vänner inne på Bånken som ja vill träffa ^^
sagt och gjort! där mötte jag Laban.. och när Bånken stängde träffade vi de andra.. Tobbe, John och Björn!
kvällen bjöd på så mkt skratt att jag har träningsvärk i magen ^^
Ni är så jävla underbara!
 
Björn hittade en Taxi och åkte hem... vi andra stannade! Laban, John & Tobbe skulle ju fylleäta.. intressanta diskutioner bjöds det på.. kan kort säga att det sticker ju i folks ögon att jag kan vara så sjukt bra KOMPIS med killar.. utan att det behöver "hända ngt", men som både jag och Laban svarade John igår... Vänskapen är för värdefull för att sabba genom att "gå ett steg för långt"
Så känner jag inför båda mina favoritpojkar... vi vill alla 3 behålla den speciella vänskap vi har byggt upp och då ska vi inte låta ngt "snesteg" förstöra det!
 
men det är allt för få här i världen som lyckas hitta just den där äkta vänskapen!
Sen får folk tro precis vad de vill... de viktiga är att vi vet var vi har varann!
 
när de hade ätit klart så raggade vi tag i en taxi och åkte hem till Laban... mamma kom och hämtade mig vid 10 :)
 
Idag blir det att rida hästarna.. det är ju trots allt Onsdag och tävling på Lördag!!!! :D taggad som fan! kom igen La vesta dags att visa vad vi går för! :P
 
The world comes to life and everything's right
From beginning to end when you have a friend by your side
 
Fina La vesta! tävlingsluvan passar och vi är taggade inför lördag!
BTW... igår var det 1år sen hon klev in i mitt liv för första gången... "The story of us" kommer! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0