Call me in the afternoon, even by one, by one

Slide another shot by,
and wipe your dirty hands on me.
Swallow til you go blind,
and find a little company.
 
Helt såld på "call me in the afternoon" med Half moon run
 
dagens skola gick ju snabbare än kvickt!! lite teori och en redovisning.. måleriet var vi tydligen klara med, så en liten uppgift fick vi och lärarens ord -"Jag litar på att ni blir klara i tid så ni kan jobba hemma om ni vill!"
Isolerade mig en stund och började skissa på uppgiften, när jag var klar med ideérna så letade jag upp några av mina fina vänner! bytte några ord med dem, planerade inför morgondagen.. sen gick jag och Ida till bussen!
 
Nu har man varit på Systemet och inhandlat det som kommer behövas imorn och på Lördag!
min hals gör inte längre ont, men stämbanden är inte helt ok.. men sånt sitter ju i! haha! kraxar som en kråka typ ^^
imorn blir det "göra klart" dag.. sen Vårfest!... folk ska äta grillad korv!...hahaha skojjar ni eller! Jag, Simon och eventuellt My ska minsann gå till Pizzerian som ligger brevid skolan.. så kan de andra sitta där med äcklig grillkorv!
Som Simorn sa innan idag... -"Du och jag, PommesPizza.. helt klart vår grej!" haha!
fyfan va grymt det kommer bli imornkväll!!! Pizza, Cider och underbart sällskap! Lovely!! :D
 
på Fredag blir det väll en snabbis i skolan, som vanligt ingen lärare och förmiddags lektioner!
Sen ska man hem och kanske rida någon av hästarna.. de har vilat hela veckan nu när jag varit sjukt... är sjukt nojjig att anstränga mig när.. vill inte börja hosta och få det att sätta sig i lungorna... men på Fredag kanske jag kan ta en liten sväng för att lugna abstinensen.. för i helgen ser schemat fullt ut!
hinner såklart på lördag fm.. men sen.... upptagen! ;)
 
En liten detalj bara... Jag fick ett jävligt bra samtal igår!! ^^ och jag funderar, vänder ut och in på mig själv... spricker lite i kanterna.. men jag har inte bestämt något än.. så jag håller tyst om detta! och jag lovar att när och OM det blir aktuellt kommer jag höra av mig!!!
 
 
 Njut av låten!! så hörs vi på Fredag!!! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0