I see your true colors shining through

If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You call me up
Because you know I'll be there
 
Måndag!
vilken grym helg jag har haft då!!
Inflyttningsfesten blev väldigt bra! många skratt! tycker verkligen om mina vänner!!! helt galet mycket :D
började vid 5 sen kom de mer och mer folk under kvällens gång och den riktiga festen var i full gång vid 9-10
sen höll vi igång kan jag lova! :) precis som alltid :)
vid 10 vaknade man.. eller blev väckt ;)
senare gick vi hem till Anne och Peter, där spenderade jag dagen innan vi åkte till Vä för att se Benjamin döpas!
 
Så nu har Robin fått sitt husköp firat! är så sjukt glad för hans skull! helt klart värd det!!
Benjamin fick ett fint dop.
 
Nu ska jag inleda denna veckan... har varit på Älleköpinge med Bojsen så Moa kunde hoppa lite.. gick bra, även om han överhoppar sig när han kommer fel... aja han lär dig!
på Onsdag blir det studentfirande för Kusinen!!! klubbtävling på lördag
och sen inleds sista veckan på textillinjen :O omg!!!!!!!
 
 
kvällen bjöd på kubbspel och när solen gick ner så flyttade vi in och kvällen blev sådär galet bra som alltid ^^
 
Favorit i repris... Oliver fick en fin fläta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0