It's always a good time

It feels like one of those nights
We won't be sleeping
 
Doesn't matter when
It's always a good time then
Doesn't matter where
It's always a good time there
 
Har sagt det förr och säger det igen... mest för att jag aldrig tröttnar!
Jag älskar mina vänner!!! <3
 
Efter tävlingen så bestämdes det att promillehalten skulle stiga under kvällen/natten! och detta i fantastiskt trevligt sällskap!
det blev jag, mina favoritpojkar och några andra trevliga människor som hjälptes åt att göra kvällen sådär bra som vi alla vill att den ska vara!
vi åkte även en sväng till stan.. T-baren blev det.. där fanns massor av trevligt folk :)
efter krogen blev det Subway och sen taxi till Rinkaby..! med självaste Göran! omg! så glá jag blev att se honom  :P
och vet ni vad... i fredes när pojkarna hade åkt med honom hade han frågat vart de gjort av mig.. haha!
haha.. bästa Göran,, alla borde gå en kurs hos honom i hur man ska vara trevlig :D ! bästa Taxi chaffisen Ever!!
 
idag har man sovit till halv 12 :O omg! sleten deluxe?!
aja mossan kom och hämtade mig vid 12 och snart ska hästarna ridas.. och kl 4 åker jag till Åhus för att hämta min mobil :O
 
hahahha! omg! blev av med den igår! trodde hela kvällen att jag glömt den på vårat förfestställe så där gick jag hela kvällen och var helt lung! men när vi åkte tillbaka för att hämta mobilen innan vi skulle till Robin så var det Åhus Taxi som svarade i mobilen!! :O hade tappat den i taxin påväg in till stan!
fy fan vilken tur jag har att ingen har snott den.. så kl 4 kunde jag komma och hämta den i åhus!
så sorry om jag inte har svarat om ni har sökt mig...! fröken tanksprid borde låsas in ibland ^^
men puss på er nu ska jag ut och njuta av solen!
 
Såhär kan det se hur några pojkar och en brud höjer promillehalten!
Ett litet varnande ord till er... Prova inte detta hemma! ^^ haha!
men vi vet vart vi har varann... ingen blir lämnad All for one and one for all!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0