Its hard to take courage

I see your true colors
Shining through
 
So don't be afraid to let them show
 
Don't Stop Believin'
 
Asså "pepptalk".. det  är något jag GER och inte får! eller jo självklart får jag det, när jag behöver och jag älskar er för det! <3
men jag vaknar varje dag med orden... "Be strong girl!" i huvudet... och ddet är så jävla sant!
jag vet att det är minst lika viktigt att kunna visa sig svag... men jag är inte svag!
jag har varit,,, men jag har rest mig varje gång och idag lever jag min dröm... så därför vill jag lägga min energi på att hjälpa andra att bli lika starka och må lika bra som jag!
 
hatar att se när folk tvivlar på sigsjälva!
I min värld finns det inget som heter omöjligt.... vissa saker tar bara längre tid att genomföra!!
 
Så tro på ersjälva! våga chansa! vi har bara ett liv! i slutändan ångrar vi ändå bara chanserna vi inte tog!
jag har redan förlorat för många chanser som jag aldrig någonsin kommer få tillbaka.. så jag vill leva som jag lär!!
 
 
She’s not afraid of all the attention
She’s not afraid of runnin' wild
How come she’s so afraid of...........
 
Once in a lifetime means there is know second change
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0