Jag höjer dig till skyn

Jag svär på mitt liv!
Jag föll på direkten det var något elektriskt ända in i skelettet
 
Asså min B-ponny! så satans bra... och Moa då... ännu bättre! jag blir så stolt.. går lite extra rakryggad idag!
i ett regnigt Sösdala såg vi idag när Moa startade sin 2.a tävling med Bojsen..
Började med LB:1 och skrapade ihop 57.4% det var 3´domare i båda klasserna.. så de va kankse något oense... men vi är nöjda.
LC:2 var debut och det gick kalas bra!!
58.5% och en rosett till den då det var "Clear round" (rosett till alla över 58%)
men ni ska veta att hade det varit en vanlig klass hade de slutat på 2.a plats! den du :P
 
men vi är otroligt nöjda med dagen! jag kan inte sätta ord på hur nöjd jag är! älskar verkligen mitt ponnyekipage!
de har framtiden för sig... och min ponny! jisses hur bra kan kan bli lixom! Amazing!!
 
nu laddar vi om och den 1 Juni är det klubbtävling i Hoppning.
Maja hoppar 30cm och Moa ska hoppa 60cm
 
puss på er så ska jag följa Hockey VM!! Sverige är ju i final!!
Btw satan grym Robin Stjernberg va igår då... synn bara att Europa inte fattade det ^^
 
 
Asså hallå hur snygga?!
 
Ett ekipage för framtiden... och en ponny för de högsta klasserna helt klart! det är bara tiden som kan utvisa hur långt dessa två kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0