the thruth is...

I've been on the road
Been all alone
So far away, so gone
To another place A different day

Home is where your heart is around
 
Ikväll skriver jag rakt från hjärtat!
Jag trivs otroligt bra med mitt liv som det är... precis just nu! har de där bästa vännerna, vet exakt vilka som är där för mig och jag är där för dem!
Tävlingskarriären är på topp, självförtroendet lika så!
Jag vågar säga att just nu har jag precis allt som jag behöver! Living the Dream!
 
men ni ska veta att resan har inte varit en dans på rosor.... jag har trampat på en och annan tagg! men detta har stärkt mig och det tackar jag för! för utan regn kan det inte bli någon regnbåge!!
 
bara det senaste året har jag lärt mig och fått höra saker som kan få mig att vilja expoldera!! FAN så beter man sig inte!! det är inte okej!.. men istället för att ställa till någon stor "scen" av det hela så har jag tuggat det i mig, gått vidare och serr frammåt!... vilket jag kommer fortsätta att göra... för jag kommer alltid leva i nuet!
men vissa saker formar såklart den man är idag! och vilka relationer man har till vissa människor!
 
mina närmsta människor idag vet 99,9% av min historia, de jag hade som närmsta vänner innan.. vet faktiskt inte så mkt! och det är jag glad över för idag vet jag att jag kunde inte lita på dem...!
 
men nu ska jag inte deppa... jag har sjukt bra människor i min närhet och jag kommer kämpa för att behålla dem! jag vet att jag inte är guds bästa barn så jag gör också fel... men jag ska bättra mig och vårda mina relationer!
 
Satt även och kollade i kalendern... Mycket planerat :D wiee!!
MAJ:
19- Ponnytävling, Sösdala!!
23- Vårfest på skolan
25- Inflyttningsfest
26- Barndop
29- Studentfest
 
Känns som en toppenavslutning på denna månaden som började på bästa sätt! :D
Vårfesten ska bli nice... hänga lite med de grymma människorna i skolan.. njuta av tiden tsm :)
Inflyttningsfesten kommer nog också äga! vi har ju alltid kul ihop och grabben är så jävla värd det! Grattis igen!!
Barndopen kommer nog bli finfint! shit asså sånt har man inte gått på på evigheter!! av olika anledningar har jag missat hela "släktens" dop,bröllop osv! men nu är det jävlar andra takter!
Student... Årets första student är ingen mindre än min kusin! så vi drar till Göteborg tur och retur den 29 :D
 
puss på er så är vi snart i Juni! ^^ njut av tiden tsm.. le varje dag! och säg fina saker till varann... men viktigast av allt mena det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0