There is a place for everyone

Hey, do you remember
How we would stay up all night
Talking about our destiny
Lördag! Solen skiner och jag har redan varit ute en bra stund och jobbat på brännan ^^ som jag vet jag inte direkt får.. men ändå! hatar mina pigment.. eller så hatar dem mig! ;) men jag är lika glá för det egentligen
 
väntar på att hästarna ska äta upp så jag kan rida!.. ikväll ska ponnyn badas och knoppas! Moa har sadel och träns så hon har säkert redan putsat.
min uppladdning inför tävlingen kommer bestå av Eurovision finalen!! Team Robin säger jag bara!
hoppas på topp 10.. det är låten värd! men asså Robin Stjernberg! helt klart 1.a! haha men finns en risk att resten av europa inte håller med... men jaja ;)
Iår ska jag iaf stanna uppe tills sista poängen är räknad.. förra året slocknade jag och vaknade nästa dag till svensk seger!!!
 
Imorn blir det som sagt ponnytävling!
Sösdala here we come :)
 
ne nu ska jag äta lite lunch och sticka ut i solen och rida!!! LOVE LIFE :D
 
Oj jag glömde nästan.... om 1mån är jag och 11 andra grymma människor på Disenyland i PARIS!!!!
17-21 Juni så galet grymt!  
puss på er och njut av solen!
 
Min lilla stjärna!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0