These battle scars, don’t look like they’re fading

Hi my name is whatever you call me
So let's get undressed
Cause you look a little lonely
I'll make you scream, I'll make you laugh
Cover your body with my autograph
So let's get undressed
Cause I wanna see you naked
 
Hahaha Låten spelas på radio.. Jag och My sjunger och kan varje ord! ibland tänker man minsann inte på vad texten betyder eller budskapet i låten! haha!
Skulle kunna rabbla hur många texter som helst som vi kan sitta och nynna på för att senare komma på att vi sitter och nynnat på samma samtidigt!
 
If I lose myself tonight
It’ll be by your side
 
Det plågar mig lite att kolla i kalendern och inse att det bara är 2veckor kvar! :O
fattar ni 2veckor.... 14 dagar! 
Skolan idag var precis lagon awesome som den faktiskt inte varit på ett tag!
Imorn är det Onsdag och en dag på konst!.. en liten redovisning och lite måleri står på schemat!! :D
 
nu ska jag chilla vid TVn och hoppas på att min hals vill må bättre... dem Måste vara bra innan Torsdag!!!!
annars får Alkoholen som kommer förtäras hjälpa den på traven!!!
Vårfest!! så imorn blir det mycket att fixa i stallet... jag åker torsdagmorgon och kommer inte hem förän fredag em!
 
puss på er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0