Why is everything black and white?

Please tell me why, why do we make it so hard?
How many times till we get it right between us?
What’s gone between us has come between us
 
Jag öppnade käften, lättade på hjärtat.. vi lovade varann att vi skulle återgå till det "normala"... men tro det eller jag.. det finns inget "normalt" längre!
Situationen ser helt annorlunda ut... jag var rädd att det var du som skulle känna din "obekväm" men istället har det av någon anledning blivit jag som känner så!
Jag måste Acceptera läget, ta mig igenom dessa sista veckor..... jag vet iaf att om jag behöver så finns stödet där runt mig! <3
så en del av mig vill snabbspola och en del vill stanna!
 
Måndag idag då.. Förkyld deluxe och det suger! men hellre nu än till helgen! för då jävlar smäller det ^^
jag tjuvstartar på Torsdag med Vårfest på skolan!! hoppas på en awesome kväll med alla dessa underbara människor på folkan!
 
stack hem tidigare från skolan... orkade inte sitta där och snora!
blev en sväng till Eko med mossan... Bojsen fick faktiskt ett nytt träns! asså sjukt vi måste köpa nytt bett med de skulle ha 129 spänn för det (helt vanligt 3-delat) och sen hittade jag ett fint tränspå rea för 139kr ... ni kan ju gissa vad jag tog... ja justde Träns!!! efter helgens fina prestationer förtjänade han ett nytt och fint träns! han är ju tävlingsponny nu ^^ !!
 
nu ska jag chilla vidare och sen sova! puss på er hoppas ni har det bra och om inte... hoppas morgondagen blir bättre! jag har även fått massa bilder från stockholmsresan i höstas... massa minnen!!!
De var då allt började
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0