I'll be the one, you won't forget

Look up in the sky, it's a bird, it's a plane
Nah, it's just me, ain't a damn thing changed
 
Lördag! efter en grymt bra vecka i DHL bilarna och på HGT terminalen så är det helg!!
började med Kristianstadbilen mån, tis men sen körde jag min favoritbil 505 Åhus resten!!!
Fredagen... shit vad gods jag hade med mig.... det va så Pelle transportledare sa... någon annan får ta dina hämtningar idag... det löser vi så! jäkla tur va det!!
47 stopp och 2 hämtningar blev det.. fick hjälpa Winther med ngn hämtning.. han fick ont om tid... vissa stänger ju tidigt på fredagar... Team work!
asså vi börjar fan tänka likadant! minst 3ggr så ringde vi varann samtidigt... bevis?! jo jag ringer och det tutar upptaget... samtidigt så pligar det till i mobilen "samtal väntar från Winther"
asså seriöst!!! haha!
 
igår skulle jag egentligen ut.. men blev inte så... men istället ringer mina favoritpojkar 20 över 2.. jag vägrar först svara men då kommer SMSet med texten... "Du är aldrig där du behövs"! mitt svar bli snabbt... "Säger han som varit borta i flera veckor :O" haha... då ringer dem och bara -" HALLÅ!!! var är du?!?!"
 
men har vi lite tur så festar vi ihop ikväll!! :D jag drar med mig Hanna så blir allt perfekt!
puss på er mina pojkar!! vad vore jag utan er?!
 
men nu ska jag fixa stallet och gosa med mina hästar puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0