In a world like this where people fall apart

In a world like this where some back down
I, I, know we're gonna make it
In a time like this where love comes 'round
I, I, know we're gonna take it
 
Söndag och grymmaste festen igår!! whoop,whoop!
puss på mina vänner! mer än så behöver jag inte säga...
 
Hannas pappa kom och hämtade oss imorse, när jag kom hem så blev det frukost och en stund i soffan... innan jag gick ut och red min pärla! ojojojojoj vilken energi hon hade då!!! hoppade i luften och levde djävul!!!
men jag satt kvar... men de va precis, för hade jag någon sadel?!... Nej -"jag ska bara skritta en sväng" tänkte jag... IDIOT! jag borde känna min häst men tydligen inte xD
 
sen kom Maja och red bojsen!
sen har jag slöat framför tvn heeeeeela dan! MTV EMA galan visades och jag glodde minsann.. vilka grymma artister vi har!! grym show!
 
nu ska jag fortsätta att sega, hoppa in i duschen och imorn blir det jobb!! Åhusrundan! yes lixom!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0