I know you're no good but you're stuck in my brain

Why does it feel so good but hurt so bad
My mind keeps saying "Run as fast as you can"
 
I don't wanna forget you
I don't even wanna try
How am I supposed to  walk on by
Denna helgen kan ta sig i röven och hoppa i sjön!!
Eller nej!! Lördagen var fantastisk!!!
Russkul med kusinerna och Bojsen!
 
Maja red 30cm hoppning och minidressyr.. kalasbra
Casper tömkörde... sjukt fint!
Jag ställde ut Bojsen.. och han fick Brons! sen blev vi 2,a i uppvisningsklassen
 
vilken grym ponny jag har!! bäst helt enkelt!
bilder kommer... men jag har lixom inte orkat... för som jag sa denna helgen kan ta sig i röven och hoppa i sjön!!
 
Dear Darlin’, please excuse my Writing ,
I fell under your spell
 
va med syrran, Lina och Matte i stan igår... sjukt opepp... vill egentligen till Bånken och festa till det! på med klackarna och dansa hela natten... men nej vi sket i det blev en myskväll på house of bagels ist!
 
min hjärna spökar lite för mycket just nu,... men jag tuggar det i mig och lever med att aldrig få svar!
det ända jag vet är.... friendship over! får en klump i halsen bara jag tänker på det!
jag trodde att vi var påväg på andra hållet! men tydligen tolkade jag dina signaler helt fel!
och tydligen är vi inte tillräckligt bra vänner för att kunna vara öppna och säga hur vi tycker och känner!
men jag kan bara tolka din frånvaro på ett sätt.!
punkt! avslutat kapitel
 
Jag och min Bronsponny!... asså vill ladda upp alla fina bilder nu!!
men jag ska sova för imorgon är det jobb/praktik som gäller..... Terminalen i Hässleholm! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0