Nothing would break me down!

I am learnin', slowly, one day at a time
we're growing strong and not afraid of what's in our way
 
Now they think we're lost and they think we're gone
But we're gonna prove they are all wrong
We're moving on and on and on and seize the day
 
tagit en paus... Yes helt klart.. men jag kan lova att vi kommer tillbaka och vi gör det starkare än någonsin!
Jag lovade mig själv att vänta till vi va 110% redo,,,, men sen kände jag varför?! för att bevisa vad?!
de vi redan har bevisat.... att vi kan!
 
så efter dagens ridpass på banan och med kandar för första gången på svin länge... så har jag nu bestämt mig för att anmäla till Willands på Söndag! det blir MSV:C1 iaf... kommer nog inte rida LAn men sen känner jag även.. varför inte?! rida runt och få en grym känsla... lägga henne i lite lägre och längre form än kravet och kunna rida in i den medelsvåra med en helt avslappnad häst!
 
Jag är så sinnessjukt trött på min egna hjärna just nu! ... prestationsångest så det heter duga!! Fan ta den helt enkelt!! men hur lätt är det egentligen att undvika den i detta jävla samhälle?!
-"amen de kan ju du redan!"
-"klart du vinner!"
 
NEJ!!!! jag har svackor jag också... och tack ska ni ha för att ni hjälper mig att framkalla dem! för de är skillnad på "pepptalk" och Pepptalk"
Jag vet att jag kan.. och ger jag mig fan på det så klart att det går! vet exakt hur mkt tid och energi jag måste lägga för att lyckas..... har gjort det förr!
men det är just där vi har det! varför stressa när jag vet vad jag kan, ingen annan behöver veta.. sålänge jag själv tror på att jag kan!!
 
nej puss på er!
jag är inte bitter... bara tankspridd ;) men ni som känner mig... ja ni känner mig :P puss!!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0