When the pieces of the puzzle fail...

I swear I'm never gonna leave you,
You're the one for me
When someone loves like I do
Dreams can come true
 
 
Jag fullkomligt älskar min häst! fy fan vad underbar hon är!
hon har nästan ingen rutin inom hoppningen alls... vår hoppkarriär tog slut för 2årsen
men hon går in i lagklassen och kämpar! hoppar riktigt bra men river dock 2 hinder... men de ena va för att jag inte drev på tillräckligt i svängen så hon kunde inte hoppa upp sig ordentligt.. och rivning nr 2 va för att jag la henne för nära... satt och tittade på hindret istället för att tänka framåt och se på nästa!!! åh vad arg jag blir på mig själv... det är nybörjar nivå!!!! typ de första man lär sig! håll blicken förbi hindret!!
det blev blandade resultat för oss i laget.. men vi hade kul och kämpade iaf!
 
nästa om är i Hässleholm! :P 
 
Imorgon blir det jobb igen!! till helgen blir det klubbtävling med ponnyn!! Maja och Moa ska starta vars 1 klass!
 
nu en bild på min bil!! hehe! så fin den är!! :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0