But we can't go to zero anymore...

Ingen når vår värld, den är allas men bara vi där
 
Drop dead Beautiful!
 
Beskriv ditt liv med ett ord?!.... AMAZING!!!
praktiken idag gick galant!! trivs bättre och bättre med kollegorna :)
och de faktum att jag äntligen har sovit en hel natt känns gött :)
Pelle Transportledare ringe när jag var på väg hem idag... -"Hej du kan ta Åhusrundan imorgon!"
Yes lixom... visste redan att fredagen var min, men nu får jag torsdag också :) #detgårbranu!!!
 
Snart helg mina vänner... vad kommer hända?!
vet helt ärligt inte, vi lär märka helt enkelt :P
Saknar redan Östra Göinge gänget!! (Hanaskog, Knislinge & Broby!)
men det finns fler som jag saknar något otroligt... one Word! Rinkaby!!
 
 
Igår vad jag minsann på Bio.. Snabba Cash visades! grym!
Tackar även för trevligt sällskap :)
 
nej nu ska jag ut och rida min fina häst!... som jag btw anmälde till allsvenskan nyligen! 21 sept smäller det
1m,1m på Fjälkestads fina gräsbana!
 
Kaffepaus med team Kristianstad centrum! Anonyma!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0