Got my head spinnin' around

Why does it feel so good but hurt so bad
My mind keeps saying
Run as fast as you can
I say I'm done but then you pull me back
 
 
Måndag.. och jag trodde att jag skulle vara praktikant... men redan efter 5min på terminalen så kom Pelle -"kan du ta Åhusrundan?!"
Självklart!!!
det blev en väldigt lugn dag! jag och Winther höll som lunch i 1timme.. och ändå va jag tillbaka på terminalen, halv 4! alla var klara och vid halv 5! perfekt haha! ingen övertid här inte  :P
 
nu orkar jag seriöst inte skriva med... sjukt trött!! :O
 
imorgon blir det åhusrundan igen... ev på Onsdag också :P
 
Fina hästen... men ser hur stolt och nöjd hon är efter förklassen!
tackar Anna-lena för bilden! fler kommer!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0