Jag hör en jävla massa prat nu, försöker ignorera

En krigare med själ för jag har slagits den dag ett
Trott på mina drömmar  trots dom kallat det för vanvett
-Min attityd, min moral
-Mitt liv, mina  val
Du ska aldrig tryckas ner, för vem du än e
 
 blir fortfarande aldrig som
det dom vill att jag ska va, så fuck dom jag har det bra
 
försöker sprida kärlek, i stenhårda tider
 
Varför denna bittra inledning?! vet ej.. bara ett Wake up call till er där ute!
de senaste helgerna har jag umgåtts med helt nytt folk, med helt andra historier, livssituationer osv
jag är så sjukt impad över hur folk kan bara vända sitt liv.... från 0 till 100! Respekt!!
jag säger inte att jag försvarar några av "historierna".... men jag dömer inte personerna bakom dem!
jag ser den människan som finns idag och bildar en uppfattning från den dagen jag träffade människan.. händer det något på vägen så kommer jag såklart tycka och tänka om just det...
 
oj asså shit vad jag bara kräker av mig just nu... men ni får fan tåla det! mina trogna läsare känner mig och inte bara bloggen!
 
nej nu ska jag inte skriva mer... Wallander på TV får avsluta denna helg! imorgon är jag Praktikant frågan är bara vilken runda jag kommer att åka?!
 
Till alla mina vänner ni som vet hur jag verkligen känner, bless för att ni finns!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0