This is the way i wanna live

So if you're feeling sort of down & out
Don't loose ya faith, wipe away the doubt
You must take a stand that's what it is about
 
Fredag!!
Jobbat idag, precis som planerat blev en helt okej runda... brukar vara sjukt mycket gods på fredagar.. allt som skall ut innan helgen!
men idag gick det finfint... lyckades även hålla 45min lunch!
 
Dagens klockrena diskussion måste ju vara...
-"Det blir så med åldern"
-" Amen jag är ju bara 19år! :O"
-" haha jomen visst... vad är jag då? 11år??"
-" Javisst.. DHL stödjer kanske barnarbete"
 
Vi är ett jäkla bra team jag och Winther... kan ringa varann och bara snacka skit när det är långa körningar, typ som idag man skulle från Degeberga till Maglehem.. då var det dags att planera lunchen.. men den frågan kom som vanligt precis innan någon av oss skall leverera eller hämta ngt.
 
sen rings det igen när man närmar sig åhus... -"Tja tja Winther.. är du hungrig? Spice of Åhus om 10min?"
haha standarn denna veckan iaf!
-"Jaha då är det Erik som kör nästa vecka!"
-" Javisst... lite synn faktiskt!"
haha! kan inget annat än hålla med! Team work!
 
Efter lunch blev det fullfart och leverera till åhusborna och företagen, hade lite ont om tid där ett tag.. fick en massa hämtningar som genast blir prio 1!!
men då ringer man Winther och kopplar på charmen... -"hejhej kan du hämta på -------- & ------- ?!"
-"Javisst det löser jag... kan du ta en av mina aviseringar?!"
-" Amen självklart!"
Det är så det ska vara! vi jobbar för samma mål!! nöjda kunder = Nöjd DHL = mer jobb!
 
aja men nu är helgen här... satan vad jag längtat.. alltid gött med helg! Tävling imorgon!! Whoop whoop! Heja oss!
 
avslutar med dagens kommentar! som kom i vårat samtal när man var påväg till terminalen
-"Jaha då är det Fredag och Helg! asså du kommer sakna mig när jag inte kör Åhus på Måndag!"
-" Ja det är sant!, men det finns mobil!"
Haha!
 
nej nu ska jag snart sova!! imorgon lastar vi och kör till Fjälkestad!! 1m 1m it is!!
 
 
Haha.... humorn är ju hög på terminalen kl 8 på morgonen!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0