Together makin' history!

Take it back to the place where you know that it all began
 
I'm sure that you know by now
 
 
Söndag... och vilken helg! sinnes!
kickstartade det hela med fest i Fredags med b.la mina favoritpojkar! och våra gemensamma vänner!
I Lördags träffade jag Alexander på stan och åt lunch!
Idag har jag och syrran haft den där fikan som vi pratat om ett tag nu! :)
Ikväll blir det att stalla in hästarna, det ska regna nu ett tag och jag ska tävla på Lördag så det känns bäst att de får gå in.. hösten är här, vi kan nu blicka bakåt på en helt underbar sommar och se framemot en fortsatt underbar tid!!
 
Smått nervös över Lördag! min pärla och jag ska hoppa 1m 1m!! OMG hur fan ska detta gå?! haha! men de viktiga är att vi gör det tillsammans!
veckan är fylld av praktik! åker väll med Max hela veckan :)
ganska skönt ändå för jag har dragit på mig en förkylning som jag fick i Fredags... så den är strax borta men ändå :P
 
ne nu ska jag snart äta.. sen blir det att fixa i stallet hela kvällen! mina hästar ska få sova i halm i natt!
dock får pluttan eller hoppsan som hon heter gå kvar hos grannen ett tag till... där är ju fort lite gräs att äta och hon håller ju Nisse sällskap så hon klarar sig :P
 
Friendship never ends!
oavsett vart livet tar oss så vet jag att vi kommer alltid finnas där för varann!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0