Vi har ett litet party på G allting e som det ska vara

I feel something so right Doing the wrong thing
I feel something so wrong Doing the right thing
I could lie, coudn't I, could lie
Everything that kills me makes me feel alive

Lördag och jag är bakis! hade kunnat sluta skriva här... för ni lär ju veta vad som kommer! men jag vill så gärna tjata om det lite till! haha!
 
Knislinge igår!!! hemma fest hos Fille & Ketty! folket var redan på plats.. och 08an var med denna gång! har inte träffat honom sen första gången jag va på deras fest... trevlig pojk!
jag korkade upp cidern! som jag varit och hämtat direkt efter jobbet... Peter och Robin hade ju varit i Tyskland, så jag skickade med en beställning :P
så nu är det fritt fram!! Skål! haha....
 
det blev iaf en asgrym kväll! aldrig en tråkig stund... kärlek till er <3
imorse vaknade jag ganska tidigt, men bra var det för då hann jag med den bussen jag ville... kl 10:26 befann jag mig i Åhus igen.. där mötte mamma upp mig och sen körde vi till Rinkaby, och tillsammans med Björklund så gick vi till Loppisen!
träffade även mina favoritpojkar.. dock "jobbar" de båda med loppisen så det blev bara ett snabbt Hej! :)
 
Nu ska jag snart rida Madenta.. har ingen direkt plan, men låg och rund form iaf!!
min kväll blir lugn iaf... men det kan behövas. haha!
 
 
Kärlek till er pågar!! :)
 
Lite såhär känner jag mig idag! haha! underbara älskade Katt, inte helt normal men vad är egentligen normalt?!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0