you can call me crazy but I like to roll the dice

* Dearly beloved, if this life only exists in my dreams...don't wake me up.
* If you live for something, you're not alone, my friend
 
* why tip-toe through life, to arrive safely at death
I'm on a journey, yeah, i'm on a roll
 
* If I got one life to live, i'mma party til i'm death
What the hell is a life worth living if it's not on the edge
 
 
Som så många gånger förr så säger jag något som man inte kan säga för ofta!
JAG ÄLSKAR MITT LIV!!
Min häst går så in i jävelens bra just nu... vi håller på att bygga mer muskler, tävling det vet jag inte när det blir av... känner seriöst inte för att rida LA mer.. och jag vet att vi inte riktigt har vad som krävs för att starta MSV:B, men när vi är då kommer jag starta! va så säkra!
Jobbet/Praktiken rullar på... hoppas såklart på fler timmar men så länge jag får praktisera och lära mig yrket så är jag glad för om dagen kommer när de behöver en extra så -"hejhej! jag kan ta det!!"
Vännerna... ja vart ska jag börja! visste redan innan att jag hade de bästa vännerna i världen, men att det fanns fler helt underbara människor som just jag skulle få möta och trivas så sjukt bra med, de vågade jag aldrig drömma om!! kruxet är ju bara att "gängen" bor på helt skilda håll... och alla vet ju att folk jobbar på veckorna så det är ju helgerna som gäller!
men det som är bra med våran vänskap är att du behöver inte ses varje helg för att behålla vänskapen! men när man väl ses då befinner man sig i 7de himlen för en stund!! Kärlek till er..To the moon and back!! <3
 
nej nu ska jag njuta av min Måndags kväll musik... chatta med mina underbara vänner (oj vad 2008 det lät, men ni fattar haha) det är lixom multi tasking... kan prata med flera på en gång! wonderful!!
 
puss på er.. ta vara på livet! lev som om det vore det sista du gör!!!
sprid vidare kärlek... har du möjlighet så berätta vad du tycker och hur mkt någon betyder för dig... om inte Skriv det i ett SMS... vänskap behöver alla!!
 
läs det och kom ihåg det!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0