you've got some things to prove

I don't want to be into you
If you don't treat me the right way
 
When it's not alright
When it's not OK
Will you try to make me feel better?
 
Tisdag och jobbedag! Åhusrundan minsann.. trivs som fisken i vattnet!
trodde dock att det skulle bli en stressig dag då det var ganska mycket gods... men ställena var "samlade" så de gick snabbt ändå och lyckades hålla 1timmes lunch! och ändå vara på terminalen i tid!
 
imorgon vet jag inte vad jag ska göra... hoppas såklart på jobb, men vi får se!
annars blir det nog 2dagars praktik... vet i alla fall att jag ska jobba på Fredag... Åhusrundan!
 
Madenta har vilat idag... imorn jobbar vi på banan!
Bojsen ska tömköras... Russkul närmar sig! :P
 
annars blir det en helt vanlig Onsdag!
shit vad jag har lite att skiva nuförtiden... men allt är precis toppen!
puss på er !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0