Hädanefter

"Ifrån första början va jag säker, jag kan göra vad som helst för dig i världen. det har aldrig varit mer uppenbart, sen den dagen är det du och jag!"

"Jag ska sluta åka taxi utan skyltar, sluta leta efter kaos eller fylla!" 

Asså seriöst, veronica Maggio har gjort det igen.. hennes Hädanefter. så klockren!! 

ja som ni vet är jag nybliven sambo! sjukt härligt :) hästarna är kvar hos mamma.. så en del körande men hon är snäll och tar frukosten!! :)

vad har hänt sen sist?? vet ej massor eller inget! jobbet rullar på har kört lite åhus nu 2 dagar. kul med omväxling men seriöst vad mycket stopp med tanke på att det är massor med mil att köra.. nej tacka vet jag min runda.. många stopp och mycket spring! vardagsmotion!! 

Hästen går så in i helvetes bra!!! 
dansade fram både igår och idag, tyvärr gick det inte att anmäla till morgondagens tävling.. så det får vänta jag får hålla mig till planen! 

nu är man påväg till svärföräldrarna.. älsklingen ska såga träd och sen blir det middag. 

ja just det glöm inte Kristianstad truckmeet på Wendesgymnasiet den 2-3maj!! är sjukt stolt dotter till en av huvudpersonerna av hela tillställningen!! puss! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0